Sprawy Budowlane
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE
Ustalanie warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenach zamkniętych
Wymagane dokumenty i warunki niezbędne do załatwienia sprawy
- Wniosek Wniosek o ustalenie warunków zabudowy lub o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego powinien zawierać:
- określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub, w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy, i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000,
- charakterystykę inwestycji obejmującą:
- określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,
- określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej i graficznej,
- określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz, w przypadku braku obowiązku przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko, dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko.
- Załączniki do wniosku
Przy składaniu wniosku o ustalenie warunków zabudowy lub o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego są wymagane następujące dokumenty:
- dwa egzemplarze kopii mapy zasadniczej lub, w przypadku jej braku, kopii mapy katastralnej, o której mowa w pkt. I.1.,
- raport lub informacja o przedsięwzięciu, w przypadku inwestycji mogących w sposób znaczący oddziaływać na środowisko, stosownie do wymagań przepisów o ochronie środowiska.
Termin i sposób załatwienia sprawy
Zgodnie z KPA do 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych ? do 2 miesięcy.
Miejsce złożenia dokumentów
Dokumenty składa się w sekretariacie, pokój nr 21 (sekretariat),
kontakt:
tel. (14) 680 71 21,
e-mail: gmina@zyrakow.pl
Tryb odwoławczy
Pisemne odwołania należy składać drogą pocztową (Urząd Gminy w Żyrakowie, Żyraków 137, 39-204 Żyraków) lub w Sekretariacie Urzędu Gminy w Żyrakowie (I piętro), w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji. Odwołanie należy adresować do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Rzeszowie za pośrednictwem Wójta Gminy Żyraków.
Podstawa prawna
- art. 50, 51, 52, 59, 60 i 61 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz.717)
Załączniki
- Wniosek o wypis z planu zagosp. przestrzennego (37.00 KB)
- Wniosek WZ i CP 2024 (556.64 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Gmina Żyraków |
---|---|
Data utworzenia: | 2019-03-20 |
Data publikacji: | 2019-03-20 |
Osoba sporządzająca dokument: | inspektor ds. budownictwa Zbigniew Chmiel |
Osoba wprowadzająca dokument: | Krzysztof Lipiński |
Liczba odwiedzin: | 9009 |